Tuesday, August 20, 2013

MELAMPAU!! TAJUDDIN PASIR SALAK TAMPAR PEMUDA KETIKA MAJLIS KERAMAIAN! #UbahUMNO


Melampau dan kurang ajar!

Itulah perkataan yang sesuai buat Tajuddin Abdul Rahman iaitu Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak kerana bertindak menampar seorang ahli pemuda akar umbi dalam satu majlis Rumah Terbuka Hari Raya beberapa hari lepas.

Perbuatan biadap dan ala samseng Tajuddin dengan menggunakan kekerasan bukanlah perkara baru bagi ahli UMNO di peringkat akar umbi bahagian tersebut. Malah tahun lalu Tajuddin turut pernah bertindak menampar seorang wartawan di hadapan orang ramai.

Apakah dengan jawatan selaku Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak, Tajuddin merasakan dirinya boleh melakukan apa saja terhadap ahli UMNO diperingkat akar umbi dalam bahagian berkenaan?

Bukan sahaja menggunakan kekerasan kepada ahli akar umbi dari sayap pemuda, Tajuddin dilihat mengamalkan kronisme dengan meletakkan dua anaknya memegang jawatan dalam UMNO bahagian Pasir Salak.

Apakah tiada orang lain yang layak menjadi setiausaha dan AJK di bahagian tersebut?


Jika Ketua UMNO Bahagian sendiri dilihat tidak mesra malah bertindak biadap dengan menggunakan kekerasan ke atas anak muda - apakah pemimpin samseng tua keparat bernama Tajuddin mengharapkan anak muda 'sembah' dan 'sujud' kepada parti UMNO?

Kalau itu dalam kepala Tajuddin, saya hanya mampu tunjukkan satu jari tengah untuk Tajuddin!

Wahai ahli UMNO Pasir Salak...!

Jika mahu ubah UMNO, jika mahu UMNO relevan di kalangan anak muda pastikan pemimpin yang mengamalkan politik anak-beranak, pemimpin yang suka menggunakan kekerasan fizikal disingkirkan dalam pemilihan kelak.

Ada berani...?

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive