Friday, February 28, 2014

KENYATAAN ROSMAH DIPUTARBELIT KERANA NAK TUTUP PEKUNG 'HOUSEWIFE' PEMIMPIN PAKATAN!!


Berdasarkan artikel yang disiarkan di HARAMKAHDAILY hari ini, nampaknya isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor diserang lagi oleh media pembangkang. Semua mereka nak pertikai, semua mereka kata salah, tapi bila minta bukti tak pernahnya ada pun. 

Sebelum ini mereka kata:"Rosmah,as a 'housewife', it is not your job to deliver water". Sejak bila ada sekatan untuk seorang 'HOUSEWIFE' untuk turun bagi bantuan? Tidak cukup dengan itu, hari ini pula mereka cakap:
Rosmah Mansor mengeluh tentang masanya yang kini telah diambil oleh rakyat sehingga tidak mempunyai kesempatan lagi untuk melayan hobinya sendiri, terutama bermain badminton yang menjadi kegemarannya sebelum ini. - [HARAKAHDAILY, 28 FEB 2014]
Ini pula videonya:


"Semua telah diambil (rakyat) dari saya termasuk masa saya, hobi saya.""Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang. Saya hanya luangkan masa untuk rakyat," -MALAYSIAKINI.

Hakikatnya, tiada langsung keluhan daripda DS Rosmah bukan? DS Rosmah bersama rakyat kerana SUARA DIA ADALAH SUARA PM. Sepatutnya kita gunakan kelebihan ini sebagai alternatif.

Bukannya pertikai, hina dan fitnah! Terbukti pembangkang sudah kering idea untuk cari salah kerajaan, sampaikan orang buat kerja pun nak fitnah.

Bagaimana pula dengan 'HOUSEWIFE' pemimpin pembangkang? 

Ada segelintir daripada pemimpin pakatan yang punyai isteri sampai  2,3 orang... Mereka semua ada hobi dan minat tersendiri.. BETUL? Tapi sebab nak jaga IMEJ SUAMI punya pasal, sanggup tak keluar mana-mana dan TERPAKSA LAYAN JER kerenah Si Suami tu. Patutlah ada dari housewife pemimpin pembangkang yang jadi HAMBA SEKS! Itu tak salah pulak? 

Saya tak pernah dengar lagi isteri pemipin pakatan (housewife) yang boleh sampai dan dengar luahan hati rakyat. Tahu kenapa?

Sebab 24/7 HOURS duduk rumah. Tak bercampur dengan masyarakat, Silap-silap jiran dah meninggal 2 hari tak tahu. Patutlah ada isu ISTERI MP PEMBANGKANG TUNTUT FASAKH. Demi Rakyat, Demi Rakyat juga. Demi Isteri pun kena juga. 

P/S: LAGI BAIK JADI MACAM ROSMAH, TOLONG BUAT KERJA UNTUK BACKUP HASRAT SI SUAMI. DAPAT PAHALA. Yoursay: "WIFE IS THE BEST P.A"

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive