Sunday, February 9, 2014

TERESA KOK IALAH 'REFLECTION & PENYEDAP' LIM KIT SIANG?


Siapa Teresa Kok? Seperti yang saya tulis tentang kebiadapannya sebelum ini (rujuk SINI), tadi say terbaca entri dari laman blog sahabat bloggers yang mengatakan bahawa Teresa ini ialah 'bayang-bayang' dan 'penyedap' kepada Lim Kit Siang. Malahan, ada juga yang diselitkan di entri tersebut video 'TERESA KOK TIDAK TEPATI JANJI'. Apalah yang dijanjikannya sehingga mendapat majoriti terbanyak dikalangan calon BN dan PR? Dengar kata, dia telah berjanji untuk menubuhkan 8 buah sekolah (SJK Cina) di Selangor, tetapi hingga kini masih tiada apa-apa jawapan.


Manakala, dibawah ini pula petikan daripada UNSPINNERS yang mengatakan bahawa 'bayang-bayang' dan 'penyedap' kepada Lim Kit Siang seperti yang saya tulis diatas:

Dia pernah bekerja di pejabat Lim Kit Siang dan caranya adalah cara Lim Kit Siang. Sebelum Mummy Foo naik jadi penyedap utama LKS, difahamkan Teresa adalah penyedap Lim Kit SIang.
Sebagai seorang yang datang dari gereja sebagai aktivis gereja, dia malu nak kahwin kerana tupai komunis dah tebuk. Terasa menjadi sexually dysfunctional kerana dia sudah merasa tapi rasa bersalah.
Oleh sebab mulutnya selalu jilat ice cream komunis tua, maka mulut dia ikut perangai macam gua yang sering diterjah adik komunis tua. Komunis tua sudah ada Mummy Foo untuk lepaskan perasaan geram tapi Teresa yang teringin terasa nak lepaskan geram di mana?
Itu sebab dia kuat mencibai guna isu perkauman dan ugama. Bukan Melayu, Islam, dan India saja dia cibaikan tapi orang Cina pun dicibaikannya.

Seterusnya

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive