Thursday, October 24, 2013

#PRKSgLimau: APA YANG ANDA PERLU TAHU, DAN PATUT TAHU!! #N20SgLimau #BeraniHijrah

CALON BARISAN NASIONAL PRK DUN (N20) SUNGAI LIMAU

Daripada petikan akhbar...


KEMPEN SECARA BERHEMAH DAPAT TARIK MINAT PENGUNDI..


Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Tun Mahathir berkata, jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) akan berkempen secara berhemah dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau.


Mukhriz yang juga Timbalan Pengarah Pilihan Raya BN Sungai Limau berkata, pendekatan berhemah dan kempen secara tersusun akan dilakukan dalam usaha menawan hati pengundi di DUN berkenaan.

"Saya juga menasihatkan jentera dan penyokong BN supaya tidak bertindak agresif sebagai menghormati arwah Tan Sri Azizan Abdul Razak yang merupakan bekas wakil rakyat yang dihormati di kawasan ini.

"Ketika berkempen, kita perlu menunjukkan sikap menghormati pengundi di sini dan tidak terikut-ikut dengan sikap pihak lain," katanya selepas majlis penamaan calon pilihan raya itu di sini hari ini.

Ditanya mengenai tawaran BN terhadap pengundi di situ, Mukhriz menjelaskan, kehendak penduduk setempat akan diambil kira sebelum melaksanakan sebarang projek pembangunan.

Sementara itu, jentera Pergerakan Pemuda UMNO diingatkan supaya tidak terlalu ghairah berkempen sehingga melupakan nilai-nilai murni mereka.

Sehubungan itu, Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin mahu jentera tersebut berkempen secara tertib dan berhemah sesuai dengan keadaan hidup masyarakat di situ.

"Jentera BN kena ingat DUN Sungai Limau adalah kawasan luar bandar dan mereka kena rajin jumpa serta menegur orang lama terutama di surau dan masjid, jangan sombong.

''Kena jaga ketertiban, jangan maki orang dalam ceramah, jangan serang peribadi," katanya ketika hadir mengiringi calon BN hari ini.

Menurut Khairy, sebanyak 1,000 ahli Pemuda akan menjalankan kempen secara sepenuh masa termasuk melakukan program mirip orang muda seperti sembang santai, program agama dan ilmu secara skala kecil.

"Kita akan sedaya upaya menarik sebanyak boleh golongan muda di DUN ini supaya memihak kepada BN," ujarnya. - UTUSAN

LIHAT SENDIRI BETAPA 'GEMPAK' NYA SITUASI SEMASA PROSES PENAMAAN CALON PAGI SEMALAM. BOLEH RASA AURA KEMENANGAN BN TAK?








KETUA PERGERAKAN WANITA UMNO MALAYSIA 






Credit to Abang Minaq  Jinggo
-
-
Let's See!!
KALAU MENANG PUN TAK RUGI.. SEBAB...



-
-
APA REAKSI DARIPADA PENDUDUK SETEMPAT (PDM) TERHADAP CERAMAH SULUNG PAS MALAM TADI?
-
-
-
-
KOSONG...??
-
-
-
SUNYI..??
-
-
-
-
KAH, KAH, KAH!!!
-
-
-
-
INI MEMBUKTIKAN BAHAWA.....
-
-
-

-
-
PENDUDUK SUNGAI LIMAU MAHU HIJRAH KEPADA BARISAN NASIONAL!!
-
-
-
-
SEMOGA BERJAYA KEPADA Dr AHMAD SOHAIMI LAZIM!!
-
-




PERBANDINGAN DIANTARA KEDUA-DUA CALON


PESANAN DARI PENAJA..



No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive