Wednesday, October 9, 2013

#PemilihanUMNO: SERIOUSLY, @AzwanBro PALING LAYAK UNTUK #NKPUM!! #Pilih04!! #OneBro4NKP

#Pilih04 #OneBro4NKP 
HANYA ADA LAGI 04 HARI SAHAJA LAGI UNTUK MENENTUKAN SIAPAKAH PILIHAN PERWAKILAN DALAM SAF KEPIMPINAN BAGI PERGERAKAN SAYAP WANITA, PEMUDA DAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Dilihat, antara pertandingan yang paling sengit ialah pertandinga bagi mengisi kekosongan kerusi yang disandang oleh Datuk Razali Ibrahim sebelum ini, iaitu Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia (NKPUM). 

Seperti apa yang saya nyatakan dalam entri-entri saya sebelum ini, iaitu:

CALON NO.04 KHAIRUL AZWAN HARUN IALAH YANG PALING LAYAK UNTUK JAWATAN NKPUM.


Secara amnya, bagi memegang jawatan NKPUM, kita mestilah mempunyai keperibadian yang kukuh dan mempunyai ciri professionalisme dalam aspek 'engagement' bersama orang muda.

Saya amat bersetuju dengan kenyataan yang dinyatakan dilaman blog DOUBLE-Y iaitu:
"Jika dinilai dari merit KPI yang dirancang oleh KJ untuk penggal kedua, Azwanbro adalah calon yang dilihat mampu merealisasikan hasrat tersebut berdasarkan pengalaman Azwanbro melalui 'engagement' dengan anak muda seperti yang dilakukan melalui 'Program Political Internship'.

Mahu lahirkan pemimpin muda dalam parti, calon Naib Ketua Pemuda perlu tahu cara membuat 'engagement' dengan orang muda. Kebolehan mendampingi orang muda bukan dinilai melalui jumlah ceramah."
Rasanya, tak perlu lagi saya jelaskan panjang lebar. Maka, jelas dan ketaralah siapa patut dipilih. Saya bukan kenalan rapat Azwan untuk ulas panjang lebar. Disini ada video menarik untuk tontonan umum dimana kenalan akrab Azwan sendiri menceritakan "SIAPAKAH KHAIRUL AZWAN BIN HARUN??"


#PILIH04 UNTUK NKPUM #OneBro4NKP 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive