Monday, March 3, 2014

CHAUVANIST DAP 'CHECKMATE' BILA DS ROSMAH MAAFKAN HEW KUAN YEW!!

Semalam kecoh apabila Hew Kuan Yew (Superman DAP) mendoakan isteri Perdana Menteri mati. Dia juga turut menjatuhkan maruah wanita yang berfizikal gemuk. 


Saya RESPECT Datin Seri Rosmah kerana tenang dan istiqamah hadapi segalanya. Pada mulanya dia difitnah oleh 'portal terbaik' MALAYSIAKINI, Disambung pula dengan hinaan oleh Hew Kuan Yew. Walaupun penghinaan yang sangat CELAKA oleh Cina Chauvanist DAP tersebut, siapa sangka DS Rosmah memaafkan dia. Semoga Allah merahmatinya.

"Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal. Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia."
Salam - Rosmah Mansor

P/S: Pihak yang bertanggungjawab tak mahu minta maaf ke? 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive