Saturday, March 29, 2014

DEAR A.KADIR JASIN, INGAT BAGUS SANGAT KE SAMPAI TAK BOLEH NAK TEGUR?


Memetik semula dari artikel saya sebelum ini - DEAR A.KADIR JASIN, SIAPA YANG TANDUS IDEA? KAMU ATAU UMNO?
 
Artikel itu melaporkan bahawa Kadir mendakwa PM Najib Razak adalah paling lemah dan tidak popular? Dia ni popular sangat ke? Siap buat statistik sendiri lagi yang menunjukkan bahawa sokongan terhadap PM berkurang.. Sudah-sudahlah Kadir, jangan jadi bodoh, disaat PM Najib sibuk menguruskan konflik MH370, kamu pula sibuk kritik!! 
Sebelum ini dia hina bloggers... Sila rujuk - DEAR DATUK A KADIR JASIN "Lu Langsi Lu Mati!!!"

Rasanya tidak keterlaluan jika saya katakan bahawa A.Kadir Jasin tak henti-henti meroyan dengan memperlekehkan kreadibiliti PM adalah kerana dia DENDAM dan KECEWA TAHAP TAK BOLEH DIBENDUNG kerana tidak dapat menjadi Pengarah Media Prima Berhad!! Setahu saya, dia sudah lama menyimpan hasrat dan menaruh sejuta harapan bahawa dengan anugerah-anugerah kewartawanan yang dia ada, dia boleh 'CILOK' tempat sebagai pengerusi? Ramai lagi yang layak der!! Boleh rujuk juga diblog sahabat saya (SINI)


Selain itu, Kadir juga hanya tahu menyalahkan pejuang maya (bloggers/cybertroopers) pro-UMNO dengan mengatakan mereka tidak membantu kepimpinan UMNO? Apa yang menariknya, hanya dia sahaja boleh kritik dan menegur di blognya, tetapi tidak boleh menerima kritikan maya oleh para bloggers lain? Ingat bagus sangat? Agaknya, Kadir sedar atau tidak bahawa dia hanyalah berstatus 'Mesin Taip Buruk' atau dalam erti kata mudah Bloggers Kuno!!

KADIR SI BADUT SARKAS 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive