Friday, March 21, 2014

#PRKKajang: RISALAH FITNAH DIEDARKAN!! TAK CUKUP KE DENGAN FITNAH DARI MULUT WAN AZIZAH???


Seperti yang dijangka, disaat akhir sebelum tarikh buang undi, pasti ada 'Black Ops' dari pembangkang. Nampaknya mereka masih menggunakan modus operandi yang sama, iaitu edaran risalah.

Yang terbaru ialah risalah yang kononnya calon BN PRK Kajang, Datin Paduka Chew Mei Fun ini meletak jawatan sebagai Timbalan Menteri suatu ketika dahulu adalah kerana takut didakwa mendera pembantu rumahnya pada tahun 2010 lepas. Yang menariknya, siap ada logo PERKASA lagi.

Jentera dan Pemimpin MCA tak bodoh untuk percayai benda yang tak logik seperti ini. Jangan ingat ideologi mereka sama seperti pembangkang yang hanya tahu 'YES' apa sahaja Anwar cakap.

HAHAHAHA!


Sumber adalah dari blog PENA TANAH MELAYU:
Tinggal 2 hari lagi tempoh berkempen, pembangkang sudah ketandusan idea untuk memburukkan calon BN, Datin Paduka Chew Mei Fun. Tindakan pembangkang mengadakan 'black ops' dengan menyebarkan risalah di sekitar Sg Sekamat, kononnya calon BN meletak jawatan Timbalan Menteri kerana mendera amah amat tidak masuk akal. 
Nampak sangat ada niat buruk pembangkang apabila meletakkan logo PERKASA pada risalah berkenaan. Ini tidak lain dan tidak bukan adalah untuk melaga-lagakan PERKASA dan MCA. Umum mengetahui Mei Fun meletakkan jawatan beliau kerana prinsip. Beliau tidak mahu berketuakan seorang Presiden yang mempunyai masalah moral. Tudak sepeti seorang calon tu yang sanggup jadi isteri kepada seseorang yang amat rosak moralnya.
REMINDER:- VIDEO JANJI MEI FUN KEPADA WARGA KAJANG



P/S: KITA TENGOK MASJID MANA PULAK YANG NAK SELIT SURUH VOTE WAN AZIZAH DALAM KHUTBAH JUMAAT KEJAP LAGI.


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive