Wednesday, March 19, 2014

[VIDEO] #PRKKajang: RAKYAT KAJANG BANGUN TUNTUT KEADILAN!! TIADA LAGI KEADILAN UNTUK ANWAR!! #Justice4Kajang


Nampaknya kempen PKR di dalam PRK DUN Kajang sudah menyimpang dari landasan, di mana isu yang dijaja setiap hari sepanjang tempoh berkempen bukanlah bersangkut paut dengan soal nasib rakyat, tetapi lebih kepada isu masalah peribadi Anwar Ibrahim sendiri.

Kalau kita ikuti ceramah-ceramah yang dianjurkan oleh PKR kita akan dapati Wan Azizah atau mana-mana penceramah yang diundang lebih banyak bercerita tentang keluh kisah kes mahkamah Anwar Ibrahim yang kononnya menjadi mangsa politik daripada memperkatakan tentang permasalahan rakyat di Kajang.

Adakah mereka terlupa bahawa jawatan yang ditandinginya itu adalah untuk membela nasib rakyat di kawasan tersebut dan bukannya untuk kepentingan keluarga Anwar Ibrahim..

Jika Anwar Ibrahim telah didapati bersalah oleh mahkamah maka beliau berhak merayu. Kenapa pula perlu mengheret pengundi Kajang untuk menyelesaikan masalah yang dia cipta sendiri..Rakyat Kajang harus ingat bahawa PRK Kajang ini adalah satu perkara yang sengaja diadakan semata-mata untuk memenuhi nafsu politik Anwar, namun malang sekali ianya tidak kesampaian.

10 JANJI YANG GAGAL DITUNAIKAN DISELANGOR


Wan Azizah sepatutnya menerangkan perjuangan sebenarnya, bukan asyik meraih simpati. Tapi ini tidak dilakukannya kerana dia sendiri pun bertanding di situ, hanyalah semata-mata memenuhi agenda yang ditetapkan suaminya. Dia hanyalah calon proksi, bukan calon pilihan pakatan pembangkang...

Rakyat Kajang perlukan seorang wakil yang ada pengalaman menyelesaikan masalah rakyat, sanggup mendekati rakyat, cergas berkhidmat, dedikasi dan punya integriti. Dan ini hanya boleh dilakukan oleh calon BN, Chew Mei Fun.

PRK Kajang ini sengaja diadakan hanya untuk memenuhi nafsu dan cita-cita politik Anwar. Sebab itu, apabila dia tidak menjadi calon, dia meletakkan Wan Azizah sebagai calon supaya permainan simpati terhadapnya dapat diteruskan. Sejarah telah membuktikan bahawa beliau telah gagal di Permatang Pauh. Jadi, pengundi di Kajang jangan pula terpengaruh dengan taktik politik simpati Wan Azizah. - Sumber

WAN AZIZAH DIHALAU PENGUNDI SENDIRI (PERMATANG PAUH)


Inilah yang dikatakan hukum karma. Dosa kembali menghantui diri. Tak sangka-sangka, boleh terserempak dengan rakyat yang pernah dianiaya dan dikhianatinya ketika di Permatang Pauh dahulu.

Tahun 2008, Wan Azizah sanggup mengkhianati amanah undi yang diberikan rakyat semata-mata untuk memberikan peluang kepada suaminya untuk menjadi Ahli Parlimen semula. Konon-kononnya suami beliau bakal mengorak langkah untuk menjadi PM sekali lagi dan menumbangkan BN. Sudahnya, selepas 17 PRK, 1 PRN dan sekali lagi PRU, suaminya masih tetap tidak berjaya menjadi PM.

Jangan bongkak dengan menolak Qada' dan Qadar Allah SWT. Kami percaya Allah SWT masih lagi sayangkan bumi Malaysia ini dari dirosakkan Dajjal Bermata Satu!

Mungkin kerana peniaga tersebut miskin dan terpaksa bekerja keras siang dan malam untuk sesuap rezeki, maka mereka dibiarkan sahaja dizalimi oleh rakan sekongkol kafir DAP tanpa dipandang walau sebelah mata pun.

Sekarang, dekat mana nak letak muka itu, kak Wan? Ingatkan kalau pergi berkempen di gerai yang popular di Kajang, boleh datangkan untung, sekali boleh kena herdik balik pula. Mesti terkejut kan boleh jumpa pengundi Permatang Pauh terpaksa merempat cari rezeki di Sungai Kantan?!! - MYMASSA


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive