Thursday, March 27, 2014

PESAWAT #MH370 MENDARAT DI DIEGO GARCIA SEBELUM TERHEMPAS DI LAUTAN HINDI? #PrayForMH370


Pesawat MH370 mendarat di Pusat Ketenteraan U.S di kepulauan Diego Garcia sebelum diumumkan terhempas di Selatan Lautan Hindi?

Berkait dari entri yang terbitkan sebelum ini mengenai pendaratan pesawat MH370 di Diego Garcia - [klik SINI]

APAKAH DIEGO GARCIA?

Sebuah pengkalan rahsia tentera U.S. terletak di tengah-tengah Lautan Hindi, Lautan wilayah British India. Diego Garcia adalah asas strategik utama yang bertindak sebagai kawasan pementasan untuk kapal tentera laut, pengebom jarak jauh, kapal udara, dan lain-lain aset ketenteraan yang misi membawa mereka ke Afrika, Asia, dan timur Tengah. (SELANJUTNYA)

Individu dalam video dibawah mengatakan bahawa pesawat MH370 mendarat di Diego Garcia ada awal pagi 8 Mac 2014, iaitu hari pertama pesawat tak dapat dikesan.



Nampaknya, teori terkini yang mendakwa bahawa pesawat MH370 berada pangkalan ketenteraan Amerika Syarikat di Diego Garcia semakin mendapat pencerahan. Ini adalah seperti apa yang didakwa Monty, memang logik dan masuk akan jika hendak dibandingkan dengan teori lain.
Flight 370 landed at Diego Garcia military base and later relaunched into Indian ocean
Monty, who is also the face behind the popular “Montagraph” YouTube channel, is known for his thought-provoking videos. In his most recent video titled “Flight MH370 Is At Diego Garcia – Here’s The Proof”, Monty laid out a brief timeline of events that really make sense. In fact his theory makes more sense then any of the mainstream media’s recent conjecture.
In fact, the video details how flight 370 departed Malaysia’s Kuala Lampur Airport at 12:41am on the Mar. 8, disappearing from radar and tower communications around 1:21am after making a rather sharp turn-back to the west. This is key information which led Monty to the next part of his investigation. 
 
According to Monty and others, the plane was seen flying low at the southern tip of the Maldives Islands around 6:15am, on the morning of Mar. 8, 2014. After referencing flight times and distances, Monty concluded that the plane would have been in the vicinity of the Maldives around 6:25am. “That’s only a ten minute difference”, stated Monty.
Monty then stated that MH370 most likely landed at Diego Garcia and the plane may have been ushered into a massive “Faraday cage” style hangar to avoid passengers from communicating with the outside world.
Monty speculates that the plane will later be crashed into the ocean for press coverage and none of the passengers will be retrieved as they likely are still being held at a military facility. - SOURCE
TERJEMAHAN: 
Monty , yang juga dikenali sebagai " Montagraph " disaluran YouTube , Dalam video beliau yang paling baru-baru ini bertajuk “Flight MH370 Is At Diego Garcia – Here’s The Proof”,  Monty telah menerangkan kronologi ringkas peristiwa-peristiwa yang benar-benar masuk akal. Malah teorinya lebih masuk akal maka apa-apa tekaan media arus perdana baru-baru ini .
Malah, video butiran bagaimana penerbangan 370 berlepas Lapangan Terbang Kuala Lampur Malaysia pada 00:41 pada 8 Mac , hilang dari radar dan menara komunikasi di seluruh 01:21 selepas membuat pusingan-U ke barat. Ini adalah maklumat penting yang membawa Monty ke bahagian seterusnya penyiasatannya .
Menurut Monty dan lain-lain , pesawat itu dilihat terbang rendah di hujung selatan Kepulauan Maldives sekitar 6:15 , pada pagi 8 Mac 2014 . Selepas rujukan waktu penerbangan dan jarak, Monty membuat kesimpulan bahawa pesawat akan menjadi di sekitar Maldives sekitar 6:25 . " Itu hanya perbezaan sepuluh minit" , menyatakan Monty .
Monty kemudian menyatakan bahawa MH370 kemungkinan besar mendarat di Diego Garcia dan pesawat itu mungkin telah diiringi ke dalam "sangkar Faraday" bersaiz sebesar hangar pesawat untuk mengelakkan penumpang dari berkomunikasi dengan dunia luar.
Spekulasi Monty - pesawat akan dihempas/terhempas ke dalam laut untuk mengaburi liputan akhbar dan pada hakikatnya tiada penumpang pun didalam pesawat kerana mereka mungkin masih berada di Diego Garcia.
PEMBACA BOLEH JUGA RUJUK PADA SLIDE DIBAWAH:


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive